.

.

Urban U Backup kamera za stražnji prikaz registarske pločice za leđa za BMW 525i 150 ° kut, jasan noćni vid i

HRK 1.67
Količina robe
Dostupno

O ovom predmetu • t►Excellent Regiclar Tablica ožičena rezervna kamera, dizajnirana za automobil, kamion, SUV, minivan i limuzine. Dobro na starim automobilima, novim automobilima ili rabljenim automobilima. • T►Univerzalna kamera za stražnji prikaz, prikladna za 12-24 V DC napajanje.26ft RCA video kabel.it će dobro funkcionirati ako vaš radio, monitor, DVD player ili zaslon ima RCA priključak. • T►Crystalna bistra slika s noćnim vidom : Clear Video, 6 slojeva staklene leće, 100% istinita boja, Napredni čip za kameru. Živa slika pomaže vam da se sigurno vozite ili preokrenete.8 LED svjetla izvrsno rade kako biste dobili lijepu šarenu sliku u tamnom. Excellent Parking Camera za sigurno preokret i vožnju. • T►easy za instaliranje : samo trebate povezati snagu kamere za preokret svjetla, a zatim spojite kameru na radio zaslon ili monitor s 26ft RCA Plete komplete i jednostavnu instalaciju Spremite naše vrijeme. • T►IP69 Vodootporna kamera za preokret razine : visoko vodootporni kompleti za sigurnosne kopije. Kamera izrađuje smola visoke čistoće, s međunarodnim standardnim IP69 K vodootpornim. Dakle, možete ga koristiti bez obzira na to što je vrijeme vani. DIDEALNA KAMERA za izradu sigurnosnih kopija : Kamera se može prilagoditi gore i dolje kako biste pronašli kut koji želite; 150 ° Savršeni dizajn kuta pogleda; Stražnja registarska tablica dizajna kamere. Opis proizvoda sigurnosna kopija kamere za unatrag kameru za preokret kamere kompatibilna s bilo kojim drugim automobilom, kamionom, pikapom ili SUV -om. Savršeno prikladno za BMW 525i HD kvalitetu sa 150 stupnjeva i ugrađen noćni vid. Jednostavna instalacija, RCA priključak. Odgovara bilo kojem automobilu, pikapu, kamionu i SUV -u . Ultimate All -Seasons Performance - dizajniran sa specijaliziranom gumom i 7 staklenih slojeva kako bi izdržali ekstremne vremenske uvjete i pružili savršene performanse fotoaparata.

Karakteristike robe

Kupci kako žele